2010-10-17

Igår va jag på bio med patte, och linda. Såg himlen är oskyldigt blå. Den va faktiskt bra, men bara lite cp haha. Jag köpte en fin meny grej så jag fick en as fin flaska :$ hahah. Men aja, efter bion som sluta typ halv 12 drog jag hem till schnippa. Vi satt vid datan, eller jag gjorde. Hon gjorde choklad bollar. Hon åt 6 st, jag åt en. Låter helt jävla sjukt, jag vet. Men jag mådde inge bra som filippa kanske märkte haha. Men ah, försökte få robin att komma till villastan, men han orka inte. Då vart jag fett ledsen. Sen typ vid halv 4 gick vi runt området. Sen in och sov. Vaknade vid 10 över. Eller, alarmet ringde. Så typ gick jag hem vid halv elva. Sen nästan direkt när jag kom hem så var jag tvungen att följa med marcus på innebandy match. dom förlorade med 10-0 haha. Sen kom mamma och vi åkte till Mc Donalds med simba och halva huset typ. Mamma är pinsam, men aja hon e som hon e haha. Kom hem för typ 10 min sen. Vet inte vad jag ska göra, mår illa. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0