din morsa måste vara jävligt stolt.

Kalla mig förfan inte slyna, hora eller nåt sånt. Be inte andra ringa och hota oss. Det är du som kommer få så jävla mke problem, inte vi. Säg inte att jag är ful, för jag är så jävla mke finare än dig. Säg inte att du kommer skicka folk på oss, du har fan inte ens kontakter. Visst, ge mig en rak höger om du vill de, men det är du som får problem. Om du rör mig, eller ens säger ett jävla ord till mig så kommer de stå 50 pers utanför din port dagen efter. Tro mig inte, men du ska fan få se. Jag har halva dalen, vilka har du? pontus och victor? Visa respekt, så gör vi de med.
Det finns fina personer, det finns mindre fina personer, det finns fula personer, det finns skabbigt fula personer, det finns jävligt äckligt fula personer, det finns apor, det finns såna som ser ut som mana.


Du förtjänar inte ens slicka marken jag går på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0