i fredags

haha helt jävla sjuk kväll igår asså xd. Yes, jag kan berätta allt men de blir långt haha. Först gick jag till linda, fixa i tvättstugan. Gick till åkermyntan och köpte chips. Mötte patte, sen va i tvättstugan. Dansade förfan. Väldigt seriöst må jag säga haha. Sen va de några som inte har ett liv som kommer dit och håller på så linda kör sitt super hopp ut ur fönstret utan skor och allt. Bara hoppar ut ur fönstret och springer efter dom. Såg vilka de av, och vi har ju bild på en av dom när den står utanför fönstret hahah. Gick ut sen, gick runt mest, satte oss på nån metallgrej i hästparken. Sen typ efter 1 timme mötte vi linnea, froddy, adam, johan wallman och halva dalen.  Haha, när vi ska möta dom så springer adam och hans kompisar emot oss med typ "halsdukar" över munnen och allt och riktar en pistol mot oss, jag bah wtf.. ser ut som en från br. Men visa sig vara äkta. Hade så jävla kul där. Klockrena personer asså. Va med dom typ i 40 min. Sen sa vi hejdå och gick hem till linda tror jag. Sen typ vid halv 2 typ kommer tilde och linn. Väldigt trevligt. Sen typ drog dom vid 3. Så vi låg i sängen och snacka till halv 5 typ. Sen helt random vart de morgon. Haha, skönaste kvällen på länge tjejer.. de här måste vi göra om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0